Pages

星期四, 九月 04, 2008

书籍参考-杂志篇


这是上个周末在谷中城的”妈妈宝宝展”的收获.

逾期的杂志大倾销!

三本才卖RM10,而且马来文,英文,中文的杂志都俱全,不过我还是买了中文的.

而且还送一罐婴儿爽身粉呢!

6 条评论:

veronica 说...

Carmen,我有大概30本的育婴杂志,不知道妳有没有兴趣要。那些都是《妈咪宝贝》,一本本地杂志。

CarmenNg 说...

Dear Veronica,

hmm...this idea is not bad...so we need to meet face to face then... are you ready? haha... anyway i also subscribe for one year of "Ma Ma Bao Bao"...thanks ya...

veronica 说...

早安!

其实我对和网友见面是不排斥啦!如果没有记错的话,我们也‘认识’快要一年了,对吗?嘻嘻

反正那些杂志我收着也没用,如果妳想要,我是很愿意送给妳的。

这是我的msn,我们再联络。ok?

veronicayyw@hotmail.com

我me 说...

新妈妈。。有很多新东西要学习。。。好像很有趣酱。。

CarmenNg 说...

Hi Veronica,

i think it is already very great if you can "borrow" the book to me. i feel Pai Sei if you "give" it to me... who knows you will have third child and might need the magazine again? hehe... keep in touch...

CarmenNg 说...

Dear 漂亮的我,

yes...it is very interesting...brand new experience...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin