Pages

星期三, 八月 27, 2008

怀孕感想

我总相信心想事成,只要心里万般渴望,加上一点努力,梦想一定会成真.

说来好象很老土,可是我就是这样怀孕的.

我整天对阿忠说我好想要一个baby,然后又成天问他无聊问题,好像生男还是生女好呢?他准备好作爸爸了吗?我想他一定被我问得哭笑不得,明知道他一定会说:”生男生女都可以.”以及我准备好了啊!”,不过我还是爱捉着他重复问问题

终于皇天不负有心人我在自家用验孕棒验到有99%准确的答案开心到不得了

这就是告诉我好消息的幕后功臣.我并没有买很贵的验孕棒,折扣到来,两枝验孕棒才RM15.XX.

不过之前也是有疑神疑鬼买过来试验不下一两次不过都是吃白果

不过,孕是怀了接踵而来的应该还有排我受呢!

5 条评论:

我me 说...

恭喜。。恭喜。。。。。

CarmenNg 说...

Hi new comer~

thanks for your greetings...welcome to my blog~

Carmen

匿名 说...

Hi,

Congratulations ya... become mother d

匿名 说...

congrats..
u will enjoy the pregnancy when u see ur baby during scanning..when u start feel ur baby kick u..and..wow.. a lot more..pregnancy is a wonderful process..

CarmenNg 说...

Hi Wan Chin,

yes i enjoy the most when i had the ultrasound session...i had twice before, once when the baby is 1 1/2 months old, another one when the baby is 2 month old... it is so wonderful...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin