Pages

星期三, 二月 18, 2009

宝宝尿片


不要笑我操之过急,这真的是我为宝宝的用品之一。。。

之前看到霸级市场大促销,真的手痒痒。。。

Newborn的我只买了一包,S size和 M size的各买了三包。。。

猜猜多少钱一包?才RM29.99一包,而且我用他们的信用卡,再折扣个几巴仙。。。

自从那次促销过后,我再也没有看到任何比这个更超值的折扣了。。。所以到现在我还在为我的战利品沾沾自喜。。。

有听说过新生儿不必用太昂贵的尿片,因为便便频密,会浪费掉尿片。。。

所以我每个size都只买一点,因为会是用在晚上的;白天要嘛包尿布,要嘛用比较便宜经济的尿片。。。

4 条评论:

June_devil 说...

真的很便宜哦!之前在报纸上有看到某商场做促销,也是$29.99,可惜只限一天。。。结果我没扫到货!不过你真的买很多哦!连m size的都买了。

CarmenNg 说...

hi 小小女人~, i am not sure when my baby will use the m-size Mamypoko, all that i can do is to store it properly and i believe this is not too much for my baby to cater her consumption...

匿名 说...

Haha..u bought the best diapers le...
Last time i just bought Pampers Comfort for Amedee =P
Don't stock too many, scare the diapers will become yellowish due to keep for too long..
Sharing your joy =)

CarmenNg 说...

Hi WanChin, this is the best brand from all that i heard...thanks for your advice.. i had stopped shopping for diapers now, will buy only all these are used up...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin